lördag 19 december 2009

the big move is done

I fredags kl 14:00 startade vi med min svågers flytt från vår lägenhet. Vi har nu varit sambos i 1år och 3mån, en lång tid där jag har lärt mig massor om mig själv, min fru och inte minst min svåger.
Det känns tråkigt att denna tiden nu är över, det har liksom alltid varit någon i närheten under denna tiden. Alltid någon hemma när man kommer hem, alltid någon man kan tjöta med om dagen som har gått, vad det skall lagas för mat, vad som behöver handlas, när skall vi skall tvätta, städa etc...


På måndag när min fru åker till Tranemo så kommer lägenheten kännas oerhört tom, jag är kvar, helt ensam för första gången på 1år och 3mån...
Efter allt slit med flytten nu i fredags och idag så känns det nu riktigt bra att sitta i soffan, se på film, kolla nätet samt känna av den nya mycket rymligare möbleringen i lägenheten :o)

Nä, nu e d nog dags för att söka upp svågern över xbox live och spela lite online, vi har ju inte träffats nu på snarat 8timmar :o) hehehehe

Inga kommentarer: