söndag 11 april 2010

Närmar sig 30

Nu börjar man närma sig en milstolpe i livet, att fylla 30.

Känner jag mig som 30?
Tittar jag på vad jag arbetar med så känner jag mig som 45-50, minst.
Ser man till att jag fortfarande tycker mycket om både tvspel och dataspel så känner jag mig mer som 12-14. Ser man utifrån det sociala och hur jag är runt folk, arbetet, bland vänner, på fest etc, ja då känner jag mig som att jag är mellan 17-27 beroende på vilka människor jag har runt mig.

Utöver att fylla 30 så skall man ju snart bli far också. Det ställer ju saker o ting på sin spets.
Det är inte speciellt 30 samt att vara blivande förälder att inte ha:

  • Ett familje-anpassat hem med barnrum, tvättmaskin, diskmaskin etc...
Men det är väl ungdomen i mig som inte har löst detta ännu :o)

Inga kommentarer: